dimecres, 17 d’octubre del 2012

"Qui ets, tu?"

Ahir, Dimarts 16 d'Octubre, a la classe de COED vam fer una classe diferent a les habituals, vam fer una exposició fotogràfica sobre alguna persona la qual volíem descriure mitjançant una fotografia, feta per nosaltres, que la descriguis. 

Va ser una classe diferent, divertida e interessant. Crec que gràcies a aquestes exposicions ens vam poder conèixer una mica més entre nosaltres, vam poder saber coses interessants d'altres persones amb aquí no em compartit tant fins ara, i crec que també, les exposicions van fer que agaféssim confiança els uns amb els altres.

Recordo que a principi de curs, quan ens van explicar de que tractaria el treball, estàvem preocupats, ja que tampoc ens coneixíem lo suficient com per parlar de l’altre persona, i ens veiem el temps a sobre, però finalment crec que tots vam fer un bon treball.

En el meu cas, vaig descriure a la Mireia Vall, una companya de classe amb qui em porto diàriament, i crec que la coneixia lo suficient com per descriure-la.
A l’hora de fer la fotografia, no sabia ben be com enfocar-ho, i vaig tindre varies idees que vaig voler reflectir en el meu treball: el seu somriure, i el seu desordre continu.

El que vaig fer va ser fer-li una fotografia, i en el moment de fer el collage, vaig voler destacar el seu somriure, ja que crec que es un aspecte que la descriu força bé, perquè sempre esta amb un somriure, i a més, te’l contagia. Per fer referencia al seu desordre, vaig fer una descomposició en forma de rectangles sobre la fotografia, i vaig barrejar-los. Els color que vaig aplicar-hi van ser per expressar la seva alegria i felicitat continua.

Aquí us deixo la fotografia del meu treball, de títol:

 “Un somriure contagiós, dins del CAOS”.



A part del treball fotogràfic, vam tindre que fer un altre treball, aquest cop escrit. Aquest segon treball consistia en fer una descripció d'un company de la classe; teníem l’opció de triar el mateix de la fotografia o una altre persona. Per la meva facilitat, vaig tornar a triar a la Mireia, però aquest cop vaig aprofundir més en la seva descripció. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada